OgĂłlne Warunki SprzedaĹźy dla umĂłw zawieranych na odlegĹoĹÄ - regulamin.
Spis treĹci:
I. Postanowienia OgĂłlne
II. Przedmiot SprzedaĹźy
III. Realizacja zamĂłwienia
IV. Dostawa
V. Zwroty, Prawo do odstÄ
pienia od umowy (+formularz zwrotu)
VI. Reklamacje (+ formularz reklamacyjny)
VII Instrukcja odbioru przesyĹki
Dane osobowe sÄ
chronione zgodnie z UstawÄ
z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposĂłb uniemoĹźliwiajÄ
cy dostÄp do nich osobom trzecim.
TreĹÄ Regulaminu:
I. Postanowienia OgĂłlne
1. Niniejszy Regulamin jest integralnÄ
czÄĹciÄ
umowy sprzedaĹźy oferowanych produktĂłw przez DMTrade.pl
2. KupujÄ
cym, klientem moĹźe byÄ kaĹźda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadajÄ
ca osobowoĹci prawnej, podajÄ
ca w zamĂłwieniu swoje dane potrzebne do zrealizowania transakcji.
3. KaĹźdy Klient dokonujÄ
cy zakupu produktĂłw zobowiÄ
zuje siÄ do zapoznania regulaminu.Â
Polityka przetwarzania danych osobowych i Polityka PrywatnoĹci sÄ integralnÄ czÄĹciÄ Â regulaminu sklepu.Â
II. Przedmiot SprzedaĹźy
1. Przedmiotem sprzedaĹźy sÄ
produkty prezentowane na stronach WWW sklepu internetowego DMTrade.pl oraz oferowane w ramach dziaĹalnoĹci Sprzedawcy na stronach portali Allegro, Nokaut, Ceneo, Google Merchant, smartbay i pasaĹźy handlowych, tablicach ogĹoszeniowych.
2. Wszystkie produkty oferowane przez sprzedawcÄ DMTrade sÄ
fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostaĹy legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszelkie inne produkty bÄdÄ
miaĹy stosownÄ
wyraĹşnÄ
informacje w opisie produktu.
3. Ceny oferowanych produktĂłw sÄ
cenami brutto zawierajÄ
podatek VAT. Cena brutto produktu nie obejmuje kosztu przesyĹki. Ceny sÄ
wyraĹźone w walucie Polskie zĹote.Â
4. Serwis warsztatowski.com dokonuje bieĹźÄ
cej aktualizacji oferty swoich produktĂłw prezentowanych na stronach.
5. PĹatnoĹÄ za realizacjÄ zamĂłwienia nastÄpuje w jeden z poniĹźszych sposobĂłw:
- przelewem, przed dostawÄ
towaru na rachunek bankowy Sprzedawcy (przedpĹata) na podstawie zamĂłwienia lub faktury proforma;
- za pobraniem, gotĂłwkÄ
przy odbiorze przesyĹki pĹatne u kuriera;
- w systemie ratalnym mBank raty i Santander Consumer Bank(dawny Zagiel);
- gotĂłwkÄ
przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu, brak moĹźliwoĹci zapĹaty kartÄ
;
- poprzez serwis PayU - po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu pĹatnosci.pl;
- przelewem natychmiastowym dostÄpnym poprzez sklep shoper - podmiotem ĹwiadczÄ cym obsĹugÄ pĹatnoĹci online jest Blue Media S.A.âÂ
UmoĹźliwia pĹatnoĹÄ szybkimi przelewami z popularnych polkich bankĂłw i pĹatnoĹci kartami:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
- poprzez serwis PayPal â po otrzymaniu potwierdzenia z serwisu PayPal (Uwaga: Ceny w sklepie internetowym zawierajÄ automatycznie rabat 2%, ktĂłry moĹźe nie obejmowaÄ czÄĹci produktĂłw na ktĂłrych podczas zakupu stosuje siÄ pĹatnoĹci poprzez system PayPal bÄdzie to widoczne wybierajÄ c ten sposĂłb pĹatnoĹci)
6. AkceptujÄ
c Regulamin Klient dokonujÄ
cy zakupu oferowanych produktĂłw wyraĹźa zgodÄ na wystawianie i przesyĹanie faktur w formie elektronicznej przez SprzedawcÄ zgodnie z RozporzÄ
dzeniem Ministra FinansĂłw z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyĹania faktur w formie elektronicznej, a takĹźe przechowywania oraz udostÄpniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyĹania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest rĂłwnoznaczna z rezygnacjÄ
z otrzymywania faktury w formie papierowej, jednoczeĹnie akceptacja Klienta nie wyĹÄ
cza prawa DMTrade do wystawiania i przesyĹania faktur w formie papierowej. Sprzedawca wystawia i przesyĹa faktury w formie elektronicznej gwarantujÄ
c autentycznoĹÄ ich pochodzenia oraz integralnoĹÄ ich treĹci.
7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnoĹci za bĹÄdne dane KupujÄ
cego wskazane przez niego przy rejestracji, jako wĹaĹciwe do wystawienia faktury VAT, jak i za podanie bĹÄdnego adresu wysyĹki.
8. KaĹźda faktura w formie elektronicznej bÄdzie dostarczona Klientom za poĹrednictwem poczty elektronicznej na adresy poczty elektronicznej podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym. Zmiana adresu e-mail Klienta wymaga powiadomienia Sprzedawcy w formie pisemnej lub elektronicznej. W braku powiadomienia Sprzedawcy przez Klienta o zmianie adresu e-mail, korespondencjÄ kierowanÄ
na dotychczasowy adres e-mail uwaĹźana siÄ za prawidĹowo dorÄczonÄ
. W praktyce do kaĹźdej przesyĹki doĹÄ
czamy paragon lub fakturÄ, oraz na Ĺźyczenie klienta wysyĹamy ten dokument mailem, kaĹźdy klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporzÄ
dzenia w drodze pisemnego oĹwiadczenia. W przypadku cofniÄcia akceptacji od dnia nastÄpujÄ
cego po dniu dorÄczenia oĹwiadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji DMTrade traci prawo do wystawiania i przesyĹania Klientowi faktur w formie elektronicznej.
9. W przypadku wyboru przez Klienta formy pĹatnoĹci za zĹoĹźone zamĂłwienie w postaci karty pĹatniczej lub karty kredytowej, za poĹrednictwem systemu Paypal, Platnosci.pl, PaczkomatĂłw Inpost, pĹatnoĹci za pobraniem i innych wyszczegĂłlnionych w zamĂłwieniu. DMTrade moĹźe doliczyÄ opĹatÄ za powyĹźszÄ
transakcjÄ w wysokoĹci poniesionych kosztĂłw transakcji, liczonÄ
od wartoĹci brutto zamĂłwionego produktu lub produktĂłw. WysokoĹÄ naliczonej opĹaty za transakcjÄ kartÄ
pĹatniczÄ
lub kredytowÄ
jest kaĹźdorazowo wyszczegĂłlniona.
10. Ceny towarĂłw zawierajÄ
koszt gospodarowania odpadami KGO.
III. Realizacja zamĂłwienia
1. DokonujÄ
c transakcji w serwisie warsztatowski.com Klient zobowiÄ
zuje siÄ kaĹźdorazowo do akceptacji regulaminu i zgadza siÄ z obowiÄ
zkiem zapĹaty za towar wraz z wyszczegĂłlnionymi kaĹźdorazowo kosztami logistycznymi.
2. ZamĂłwienia w sklepie internetowym moĹźna skĹadaÄ poprzez witrynÄ internetowÄ
(sklep internetowy), nie jest konieczna rejestracja. Zarejestrowany uĹźytkownik ma moĹźliwoĹÄ:Â
- dokonywania zakupĂłw w sklepie internetowym Dmtrade.pl;
- jest uprawniony do otrzymywania indywidualnych rabatĂłw;
- jest uprawniony do udziaĹu w promocjach i konkursach;
3. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link do strony internetowej aktywacji konta. Dokonanie aktywacji umoĹźliwia zalogowanie do systemu.
4. Aby dokonaÄ rejestracji w sposĂłb prawidĹowy naleĹźy wypeĹniÄ wszystkie pola formularza rejestracyjnego zawierajÄ
cego dane wymagane do zaĹoĹźenia konta uĹźytkownika.
5. DokonujÄ
c rejestracji konta uĹźytkownika Klient:
- wyraĹźa zgodÄ na umieszczenie swoich danych teleadresowych w bazie DMTrade i przetwarzanie ich zgodnie z ustawÄ
z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883). Dane te bÄdÄ
wykorzystywane wyĹÄ
cznie w celu realizacji umowy przez SprzedajÄ
cego;
- informowania o nowych produktach, usĹugach oraz promocjach oferowanych przez sklep internetowy warsztatowski.com;
- akceptuje postanowienia Regulaminu;
- moĹźe wyraziÄ zgodÄ na otrzymywanie informacji o promocjach i nowoĹciach;
6. Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest dobrowolne, i nie jest konieczne do realizacji umowy sprzedaĹźy zawieranej ze SprzedajÄ
cym. Klient ma prawo dostÄpu do treĹci swoich danych oraz ich poprawiania.
7. O zmianach w Regulaminie uĹźytkownik zostanie powiadomiony przy pierwszym logowaniu po wejĹciu w Ĺźycie zmian w Regulaminie. Akceptacja zmian w regulaminie odbywa siÄ poprzez potwierdzenie/klikniÄcie komunikatu na stronie logowania w serwisie firmy Klient nie zarejestrowany, jednorazowy, powinien za kaĹźdym razem zapoznaÄ siÄ z treĹciÄ
regulaminu.
8. Odmowa akceptacji zmian Regulaminu jest rĂłwnoznaczna z wyrejestrowaniem siÄ z serwisu z zastrzeĹźeniem, Ĺźe UĹźytkownik uczestniczy w rozpoczÄtych przed rozwiÄ
zaniem umowy transakcjach na zasadach Regulaminu obowiÄ
zujÄ
cego w dacie ich rozpoczÄcia. Zmiana Regulaminu nie narusza praw nabytych osĂłb korzystajÄ
cych z serwisu.
9. Zmiany Regulaminu wchodzÄ
w Ĺźycie w terminie nie krĂłtszym niĹź 7 dni od momentu udostÄpnienia zmienionego Regulaminu na stronie internetowej dmtarde.pl z zastrzeĹźeniem, Ĺźe transakcje rozpoczÄte przed wejĹciem w Ĺźycie tych zmian sÄ
prowadzone na zasadach dotychczasowych.Â
10. W celu zakupu produktĂłw w sklepie internetowym naleĹźy kliknÄ
Ä wybrany produkt/y wejĹÄ do koszyka i dokonaÄ zamĂłwienia.
11. Okres waĹźnoĹci zĹoĹźonego zamĂłwienia wynosi 14dni. W przypadku braku kontaktu z Klientem po upĹywie tego terminu zamĂłwienie jest automatycznie anulowane.Â
12. Towar z warsztatowski.com moĹźna zamĂłwiÄ takĹźe poprzez nasz serwis telefoniczny podajÄ
c prawidĹowe dane wysyĹkowe i fakturowe lub mailowo podeĹlemy wtedy proformÄ/zamĂłwienie - dane dostÄpne w dziale kontakt.
Czas realizacji zamĂłwienia po zaskiÄgowaniu ĹrodkĂłw na naszym rachunku bankowym lub w przypadku uzyskania pozytywnej autoryzacji przy pĹatnoĹciach kartÄ lub za pomocÄ serwisĂłw Blue Media, payU, PayPal nastÄpuje z reguĹy w ten sam dzieĹ roboczy zamĂłwienie zĹoĹźone do godziny 13.00. Max. czas realizacji zamĂłwienia moĹźe siÄ przedĹuĹźyÄ do 14 dni ale w przypadku wiÄkszych opóźnieĹ bÄdzimy siÄ z PaĹstwem niezwĹocznie kontaktowaÄ na wskazany numer telefonu lub mail.
IV. Dostawa.
1. Dostawy produktĂłw zamawianych w Sklepie Internetowym warsztatowski.com oraz zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane sÄ
wyĹÄ
cznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jak i na terenie UE po obliczeniu kosztĂłw dostawy, w pozostaĹych przypadkach prosimy o indywidualny kontakt.
2. Zakupione produkty sÄ
dostarczane zgodnie z wolÄ
Klienta za poĹrednictwem firmy kurierskiej wskazanej i wybranej podczas etapu skĹadania zamĂłwienia.
3. Klient moĹźe takĹźe odebraÄ zamĂłwiony sprzÄt w siedzibie firmy lub w naszym sklepie stacjonarnym po uprzednim uprzedzeniu telefonicznym lub mailowym, abyĹmy mogli przygotowaÄ towar do sprzedaĹźy i odbioru.
4. Koszt dostawy zakupionych produktĂłw okreĹla cennik dostÄpny w trakcie wyboru zamĂłwienia.
5. W przypadku przejĹciowej niemoĹźnoĹci Ĺwiadczenia o wĹaĹciwoĹciach zamĂłwionych przez Klienta SprzedajÄ
cy moĹźe zwolniÄ siÄ z zobowiÄ
zania przez speĹnienie Ĺwiadczenia zastÄpczego odpowiadajÄ
cego tej samej jakoĹci i przeznaczeniu oraz za tÄ samÄ
cenÄ lub wynagrodzenie, po uprzednim zawiadomieniu o tym Klienta. Klient ma prawo nieprzyjÄcia tego Ĺwiadczenia oraz moĹźliwoĹÄ odstÄ
pienia od umowy wraz ze zwrotem rzeczy.
6. W przypadku dostarczenia przesyĹki kurierem odbiĂłr jej wymaga pisemnego pokwitowania. Z chwilÄ
wydania towaru Klientowi, przechodzi na niego prawo wĹasnoĹci towaru, uprawnienia i wszelkie ryzyka zwiÄ
zane z posiadaniem i uĹźytkowaniem towaru, a w szczegĂłlnoĹci ryzyko utraty lub uszkodzenia.
7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeĹ sprzÄtu mogÄ
cych mieÄ zwiÄ
zek z dostawÄ
, naleĹźy niezwĹocznie sporzÄ
dziÄ protokóŠszkody z firmÄ
kurierskÄ
dostarczajÄ
cÄ
produkt, oraz zgĹosiÄ to SprzedajÄ
cemu. Firmy kurierskie majÄ
7 dni na spisanie protokoĹu szkody, ale kaĹźdÄ
przesyĹkÄ naleĹźy sprawdziÄ w momencie odbioru lub podpisaÄ odbiĂłr "odebrano bez sprawdzania zawartoĹci"
8. Jakiekolwiek uszkodzenia sprzÄtu mogÄ
ce mieÄ zwiÄ
zek z dostawÄ
, pomimo braku uszkodzeĹ opakowania zewnÄtrznego (uszkodzenia mechaniczne zawartoĹci przesyĹki, braki iloĹciowe, niekompletnoĹÄ przesyĹki itd.), zaleca siÄ by Klient zgĹosiĹ w ciÄ
gu 1-2 dni roboczych od daty otrzymania przesyĹki np. wypeĹniajÄ
c formularz w dziale âKontaktâ (zgĹoszenie reklamacji towaru kupionego drogÄ
internetowÄ
) oraz sporzÄ
dziŠw tym zakresie protokóŠszkodowy
 V. Prawo do odstÄ
pienia od umowy - Zwroty
1. Klient, konsument, ktĂłry zawarĹ umowÄ na odlegĹoĹÄ (np. przez Internet), moĹźe od niej odstÄ
piÄ na piĹmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. OĹwiadczenie o odstÄ
pieniu od umowy zaleca siÄ wysĹaÄ listem poleconym na adres siedziby naszej firmy lub drogÄ
elektronicznÄ
sklep@warsztatowski.com wraz z podpisem. Pomocny wzĂłr oĹwiadczenia dostÄpny w dziale Reklamacje lub poniĹźej. Zaleca siÄ dostarczyÄ oĹwiadczenie wraz z towarem lub dostarczy towar niezwĹocznie po przysĹaniu oĹwiadczenia. Termin 14-sto dniowy, liczymy od dnia wydania rzeczy i dostarczenia oĹwiadczenia.
Prawo odstÄ
pienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysĹuguje KupujÄ
cemu (konsumentowi) w odniesieniu do umĂłw:
- o Ĺwiadczenie usĹug, jeĹźeli przedsiÄbiorca wykonaĹ w peĹni usĹugÄ za wyraĹşnÄ
zgodÄ
konsumenta, ktĂłry zostaĹ poinformowany przed rozpoczÄciem Ĺwiadczenia, Ĺźe po speĹnieniu Ĺwiadczenia przez przedsiÄbiorcÄ utraci prawo odstÄ
pienia od umowy;
- w ktĂłrej przedmiotem Ĺwiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedĹug specyfikacji konsumenta lub sĹuĹźÄ
ca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb lub rzecz nietypowa zamawiana specjalnie na Ĺźyczenie klienta;
- w ktĂłrej przedmiotem Ĺwiadczenia sÄ
rzeczy, ktĂłre po dostarczeniu, ze wzglÄdu na swĂłj charakter, zostajÄ
nierozĹÄ
cznie poĹÄ
czone z innymi rzeczami;
- w ktĂłrej konsument wyraĹşnie ĹźÄ
daĹ, aby przedsiÄbiorca do niego przyjechaĹ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeĹźeli przedsiÄbiorca Ĺwiadczy dodatkowo inne usĹugi niĹź te, ktĂłrych wykonania konsument ĹźÄ
daĹ, lub dostarcza rzeczy inne niĹź czÄĹci zamienne niezbÄdne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstÄ
pienia od umowy przysĹuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usĹug lub rzeczy;
- w ktĂłrej przedmiotem Ĺwiadczenia sÄ
nagrania dĹşwiÄkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄtowanym opakowaniu, jeĹźeli opakowanie zostaĹo otwarte po dostarczeniu;
-o dostarczanie treĹci cyfrowych, ktĂłre nie sÄ
zapisane na noĹniku materialnym, jeĹźeli speĹnianie Ĺwiadczenia rozpoczÄĹo siÄ za wyraĹşnÄ
zgodÄ
konsumenta przed upĹywem terminu do odstÄ
pienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiÄbiorcÄ o utracie prawa odstÄ
pienia od umowy.
2. Przy zwrocie produktĂłw prosimy pamiÄtaÄ aby zachowaÄ ich stan w jakim byĹy wydane i stan ich opakowania w sposĂłb nienaruszony, gdyş w przypadku naruszenia wyglÄ
du i wĹaĹciwoĹci produktĂłw Sprzedawca moĹźe pomniejszyÄ zwrot o koszt zapĹaty za zmniejszenie wartoĹci towaru. Konsument ma prawo obejrzeÄ dostarczony towar w taki sposĂłb, w jaki mĂłgĹby to zrobiÄ w sklepie stacjonarnym.Â
JeĹźeli rzecz nie speĹnia jego wymagaĹ, nie moĹźe uĹźywaÄ jej dowolnie.Â
3. WiÄkszoĹÄ produktĂłw dostÄpnych w sklepie internetowym posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego teĹź wzglÄdu zaleca siÄ nie zdejmowaÄ folii ochronnych z tych elementĂłw przez okres 14 dni od dorÄczenia sprzÄtu.
4. Towar naleĹźy odesĹaÄ niezwĹocznie po zĹoĹźeniu oĹwiadczenia o odstÄ
pieniu od umowy, nie później niş w terminie 14 dni w stanie niezmienionym.
5. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstÄ
pienia od umowy ponosi konsument - klient. W przypadku odstÄ
pienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesĹania Towaru.
PodsumowujÄ
c zwracany towar odsyĹacie PaĹstwo na swĂłj koszt (towary dostarczone na adres konsumenta nadajÄ
ce siÄ do wysyĹki zwykĹÄ
pocztÄ
).
6. JeĹźeli Klient wybraĹ sposĂłb dostarczenia rzeczy inny niĹź najtaĹszy zwykĹy sposĂłb dostarczenia oferowany przez przedsiÄbiorcÄ, przedsiÄbiorca nie jest zobowiÄ
zany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztĂłw.
7. Uprawnienia i obowiÄ
zki okreĹlone w pkt. 1-7 przysĹugujÄ
wyĹÄ
cznie Klientom-Konsumentom dokonujÄ
cym zakupu produktĂłw w drodze umowy zawartej na odlegĹoĹÄ w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). Nie prowadzimy sprzedaĹźy produktĂłw na podstawie umĂłw zawieranych poza lokalem przedsiÄbiorstwa (akwizycja itp.).
Zwrot ĹrodkĂłw odbywa siÄ w ciÄ gu kilku dni tÄ samÄ metodÄ co pĹatnoĹÄ - najlepiej wskazaÄ w formularzu zwrotu rachunek bankowy. W przypadku wystÄ pienia koniecznoĹÄ zwrotu ĹrodkĂłw za transakcjÄ dokonanÄ przez klienta kartÄ pĹatniczÄ sprzedajÄ cy dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty pĹatniczej ZamawiajÄ cego. Gdy pĹatnoĹÄ zostaĹa dokonana przy uĹźyciu karty pĹatniczej (zwrot narachunek karty uĹźytej do pĹatnoĹci) [np. W przypadku wystÄ pienia koniecznoĹci zwrotu ĹrodkĂłw za transakcjÄ dokonanÄ przez klienta kartÄ Â pĹatniczÄ sprzedajÄ cy dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty pĹatniczej ZamawiajÄ cego."].
Towar kupiony moĹźe byÄ takĹźe wymieniony na inny w ciÄ
gu 14 dni.
Uwaga! Prawo od odstÄ
pienia od umowy dotyczy konsumentĂłw, ale nie przedsiÄbiorcĂłw prowadzÄ
cych dziaĹalnoĹÄ gospodarczÄ
. JednakĹźe dopuszczamy róşne opcje zadowolenia klienta, ktĂłre uzgodnione zostanÄ
indywidualnie.
Pobierz formularz zwrotu towaru.
Â
VI. Reklamacje
1. KaĹźdemu Klientowi, ktĂłry zawarĹ umowÄ sprzedaĹźy przysĹugujÄ prawo do reklamacji.
2. W przypadku wystÄ
pienia usterki technicznej, gdy nie sÄ
zrozumiaĹe procedury reklamacji naleĹźy skontaktowaÄ siÄ ze SprzedawcÄ
telefonicznie lub drogÄ
elektronicznÄ
.
3. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Klientowi, ktĂłry dokonuje reklamacji produktu zakupionego i dorÄczonego za poĹrednictwem Internetu zaleca siÄ, by w ramach takiej reklamacji wypeĹniĹÂ formularz znajdujÄ
cy siÄ na stronie internetowej w dziale Reklamacje (lub poniĹźej) co pozwoli na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgĹoszenia. Zaleca siÄ, aby kaĹźdy Klient czytelnie opisaĹ uszkodzenie i podaĹ swoje dane kontaktowe. Poprawnie zĹoĹźona reklamacja pisemna powinna zawieraÄ co najmniej imiÄ nazwisko, adres i sposĂłb kontaktu z kupujÄ
cym, datÄ zwarcia Umowy - kopia dowodu zakupu, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem ĹźÄ
dania KupujÄ
cego i wszelkie okolicznoĹci uzasadniajÄ
ce reklamacjÄ i podpis - najlepiej wypeĹniÄ formularz reklamacyjny.
4. SprzedajÄ
cy rozpatruje reklamacjÄ w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidĹowej postaci. JeĹźeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagajÄ
uzupeĹnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji SprzedajÄ
cy zwraca siÄ do skĹadajÄ
cego reklamacjÄ o jej uzupeĹnienie we wskazanym zakresie.
5. OdpowiedĹş na reklamacjÄ wysyĹana jest na podany przez KupujÄ
cego adres e-mail bÄ
dĹş na adres poczty tradycyjnej.
6. OdbiĂłr reklamowanego sprzÄtu nastÄpujÄ wyĹÄ
cznie w miejscu i formie w jakiej towar ten zostaĹ dostarczony do SprzedajÄ
cego.
7. Reklamowany sprzÄt w siedzibie firmy naleĹźy odebraÄ w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakoĹczeniu procedur serwisowych. JeĹźeli sprzÄt nie zostanie odebrany w ww. terminie SprzedajÄ
cy wezwie pisemnie Klienta do odbioru sprzÄtu w terminie 14 dni od daty dorÄczenia wezwania. Po bezskutecznym upĹywie dodatkowego terminu SprzedajÄ
cy jest uprawniony do naliczania opĹat z tytuĹu bezumownego przechowywania sprzÄtu. OpĹata ta wynosi 5% aktualnie obowiÄ
zujÄ
cej stawki za 1 m2 powierzchni magazynowej w siedzibie SprzedajÄ
cego naliczanej za kaĹźdy miesiÄ
c przechowywania.
8. Reklamowany sprzÄt naleĹźy dostarczyÄ wysyĹkowo lub osobiĹcie na adres SprzedajÄ
cego (miejsca zakupu) najlepiej najtaĹszÄ
paczkÄ
pocztowÄ
, my odeĹlemy go na koszt firmy DMTrade w celu szybszej naprawy zaleca siÄ bezpoĹrednio dostarczyÄ towar na adres w karcie gwarancyjnej wraz z opisem usterki i kopiÄ
dowodu zakupu.
9. Produkty oferowane przez SprzedawcÄ posiadajÄ
gwarancjÄ producenta, importera lub sprzedawcy. KaĹźdorazowo warunki realizacji gwarancji sÄ
okreĹlone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. PowyĹźsze postanowienie nie wyĹÄ
cza, ani nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnieĹ Konsumenta wynikajÄ
cych z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827)..
10. W przypadku sprzedaĹźy towaru w obrocie miÄdzy przedsiÄbiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyĹÄ
czajÄ
odpowiedzialnoĹÄ sprzedajÄ
cego z tytuĹu rÄkojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczegĂłlnoĹci ustalajÄ
, iĹź nie ponosi on Ĺźadnej odpowiedzialnoĹci takĹźe za wady ukryte przedmiotu sprzedaĹźy.
Konsument moĹźe skorzystaÄ z pozasÄ
dowych sposobĂłw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeĹ. ChcÄ
c skorzystaÄ z moĹźliwoĹci polubownego rozwiÄ
zywania sporĂłw dotyczÄ
cych zakupĂłw internetowych, Konsument moĹźe zĹoĹźyÄ swojÄ
skargÄ np. za poĹrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostÄpnej pod adresem:Â http://ec.europa.eu/consumers/odr/â.Â
Firma DMTrade bÄdzie rozpatrywaĹa kaĹźdorazowo indywidualnie czy godzi siÄ na takie zaĹatwienie sprawy - informacje te podamy podczas ewentualnej odpowiedzi na nie uznanÄ
reklamacjÄ.
Pobierz formularz reklamacji towaru.
VII Instrukcja odbioru przesyĹki
- Â Najistotniejsze informacje â jak bezpiecznie odebraÄ przesyĹkÄ:
- Â Podczas uszkodzenia przesyĹki w transporcie:
- SprawdziÄ dokĹadnie stan opakowania zewnÄtrznego:
- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone, itp.
- Czy taĹmy zabezpieczajÄ ce przesyĹkÄ nie sÄ poprzerywane, poprzecinane, itp.
- JeĹli wszystko jest w porzÄ dku, naleĹźy podpisaÄ list przewozowy. W przypadku, gdy wybrano pĹatnoĹÄ âza pobraniemâ naleĹźy przekazaÄ kurierowi odpowiedniÄ kwotÄ.
- OdebraÄ przesyĹkÄ i otworzyÄ jÄ w obecnoĹci kuriera. Gdyby kurier odmĂłwiĹ oczekiwania nanieĹ na podpisywanym wczeĹniej liĹcie przewozowym informacjÄ âPrzyjÄto bez weryfikacji stanu przesyĹki, jak rĂłwnieĹź jej zawartoĹciâ.
- SprawdziÄ czy dostawa jest kompletna (zgodna ze specyfikacjÄ zamĂłwienia - faktura lub paragon), a produkty nie uszkodzone.
- JeĹli wyglÄ d zewnÄtrzny paczki, stan produktĂłw lub stan iloĹciowy wzbudza PaĹstwa zastrzeĹźenia, sporzÄ dĹş protokóŠszkody w obecnoĹci kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidĹowoĹci w zakresie stanu iloĹciowego lub jakoĹciowego przesyĹki w momencie odbioru moĹźe mieÄ negatywny wpĹyw na wynik rozpatrzenia reklamacji (roszczeĹ) Klienta (Odbiorcy) z tytuĹu uszkodzenia czy teĹź ubytku zawartoĹci w transporcie.
- Gdyby kurier odmĂłwiĹ oczekiwania na weryfikacjÄ stanu opakowania zewnÄtrznego lub zawartoĹci naleĹźy poinformowaÄ go, Ĺźe w przypadku uszkodzenia bÄ dĹş niezgodnoĹci zawartoĹci przesyĹki wzglÄdem zamĂłwienia, bÄdzie musiaĹ przyjechaÄ ponownie w celu spisania protokoĹu szkody. Firma kurierska ma obowiÄ zek sporzÄ dzenia protokoĹu szkody z odbiorcÄ przesyĹki w terminie 7 dni od jej dorÄczenia.
- JeĹli przesyĹka wzbudziĹa PaĹstwa zastrzeĹźenia juĹź po odjeĹşdzie kuriera naleĹźy niezwĹocznie skontaktowaÄ siÄ z Biurem ObsĹugi Klienta firmy kurierskiej dorÄczajÄ cej przesyĹkÄ â w celu zgĹoszenia interwencji. NaleĹźy uprzednio przygotowaÄ numer dostarczanej przesyĹki. Po sporzÄ dzeniu interwencji otrzymajÄ PaĹstwo numer zgĹoszenia wraz z przewidywanym terminem wizyty kuriera, celem sporzÄ dzenia protokoĹu szkody.
- ProtokóŠszkody â naleĹźy pamiÄtaÄ, aby:
- wypeĹniÄ wszystkie pola zgodnie ze stanem faktycznym,
- sprawdĹş kuriera w szczegĂłlnoĹci w zakresie sposobu zabezpieczenia i opisu uszkodzeĹ,
- zachowaÄ oryginaĹ protokoĹu dla siebie.
O kaĹźdym zastrzeĹźeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartoĹci przesyĹki powiadom nas najpóźniej w ciÄ gu 24 godzin od momentu wystÄ pienia zdarzenia.
Â
W przypadku nie zrozumienia przysĹugujÄ
cych PaĹstwu praw informujemy, iĹź firma DMTrade dziaĹa zgodnie z aktualnie obowiÄ
zujÄ
cym prawem i ustawami.
SpeĹniamy wszelkie normy i standardy, wiÄcej na:Â http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
Sklep Internetowy www.spacetronik.eu jest wĹasnoĹciÄ
firmyÂ
adres wykonywania dziaĹalnoĹci i do wysyĹki reklamacji:
DMTrade MikoĹaj Tomaszewski
ul. WiĹniowa 36; 64-000 KoĹcianÂ
NIP: 698-168-17-57 Regon: 300138031
Polityka przetwarzania danych osobowych i Polityka PrywatnoĹci sÄ integralnÄ czÄĹciÄ Â regulaminu sklepu.Â
Â
NajwaĹźniejsze numery kontaktowe:
- warsztatowski.com â 65-511-74-08 lub +48 785-082-052 +48 667082052 lub sklep@dmtrade.pl, warsztatowski@warsztatowski.comÂ
- DPDÂ -Â https://www.dpd.com.pl/
801 400 373*;Â 22 577 55 55*;Â cc@dpd.com.pl
- Poczta Polska - 43-842-06-00 lub uslugi.pocztowe@poczta-polska.pl